Vill bli frisk nu.

Okej, 1 mars kommer inte än på ett tag. Så jag behöver bli frisk NU. För att vara hemma är det värsta som finns nu när jag väntar på något. Då går tiden sjukt långsamt, och jag får bara ont i magen och blir ledsen för att det är så lång tid kvar. Det suger.. Imorgon ska jag till jobbet iaf och har en vilo dag sen på onsdag så är jag ledig och då ska jag nog inte ta något extra pass för jag behöver bli helt frisk men då knatar jag nog iväg till gymmet... Kör lite lätt.

Börjar bli hungrig, ska se om mamma hade tänkt på middag, men jag tror vi kommer skrapa ihop lite rester :-)
Nej men vänner visst kommer veckan gå fort? Sen är det helg och party och mer träning. Ska fan se till att 6 veckor går fort. Fast jag kanske borde sluta fokusera så mycket på hur lång tid det är kvar, och bara köra och se till att vara sysselsatt hela tiden.

Något jag längtar till är tjejkvällen på budofitness nästa tisdag, ska dit med Andriana och Natta (tror jag) och där kommer jag få en rejäl dos av motivation och inspiration tror jag, Anna-Maria Lacatus leder ju tjejkvällen, grymt! Det blir även goodie bags hihi. Sara ska du hänga på? Det är 19-21..


Otroligt snygga Anna-Maria Lacatus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback