Varför jag inte bloggat på hela dagen

Är för att jag mina vänner, inte har mått särskilt bra. Natten var minst sagt jobbig och jag mådde absolut inte bättre på morgonen, och nej jag är inte sjuk igen utan det är snarare något annat. Inte psykiskt, inte fysiskt, snarare någon blandning. Känner väl att jag inte orkar skriva ut exakt vad som hänt just här. Men nu efter en hel dag i sängen så mår jag mycket bättre. Även fast jag är jätte sugen på gymmet så skippar jag det, även en prommis till och med för kroppen sa ifrån lite på sitt egna lilla vis. Då gäller det att lyssna. Har verkligen varit ett vrak idag, det blev för jobbigt helt enkelt. Från de som hände i helgen, att älskling är så långt borta så länge till det här som hände nu under natten och morgonen. Usch usch, men nu på eftermiddagen fick jag prata med min älskling så nu är jag glaaaad. He he :-) Han kommer kanske hem tidigare också!! Obeskrivlig lycka... Men inget är säkert ännu det får jag veta efter helgen förmodligen.

Ska gå och äta något nu då huvudet värker som tusan. Sen krypa ner under täcket och kolla på någon film. Måste införskaffa mig en dvd brännare (pappa vill du hjälpa mig med det?) så jag kan kolla fler filmer på tv:n :-) Eller om jag skaffar mig en kabel mellan datorn och tv:n...

Idag är jag fortfarande röd om nosen sen jag solade igår, hihi ser ut som rudolf med röda mulen!
Vet inte om jag bloggar mer idag, beror på om jag orkar. :-) Annars blir det normal uppdatering från och med imorgon om inte kroppen spökar ännu mer! Och alla mina nära som undrar vad som hänt, var inte oroliga jag kommer uppdatera er med det när vi träffas.

 
Omg vad hände?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback