Utvilad och pigg!

Hej bloggen!

Är utvilad och det är så skönt! Sov hos M inatt och åkte hem med honom på morgonen för han ska jobba idag trots att det är röd dag, duktig :-) Fick skjuts hem av hans kusin som han skulle jobba med. Kom hem vid sju, så jag var ganska trött kan man ju säga. Somnade om hemma och sov till 09:40, har ju vilodag idag från gymmet men ska ju som vanligt gå min 1 timmes runda, vilket jag INTE var sugen på.
Men så tänkte jag, hur var det nu med de resultat du ville ha JULIA!!!! Så jag taggade till, värmde kaffet som var lite fisljummet och brände mig satan på koppjäveln och skrek ut inte ett så fint ord, Prisma blev helt förvirrad och trodde hon gjort något, ha ha. Fixade kaffet i alla fall och hällde i det i en ny mugg så jag inte skulle bränna mig igen.

Nu har jag precis druckit upp kaffet och är super pigg. Lyssnar på september och känner mig som 14 år men hon är fan bra. Petter och hon borde göra fler låtar tillsammans, grymma ju, eller vad tycker ni?

Jag tror jag drar till gymmet efter jag varit ute på min runda, så får Prisma träna på att vara ensam en stund. Okej, ska vi slå vad om hur mycket hon ställt till med tills jag kommit hem? Sist var jag borta i 30 min, då hade hon hoppat upp i kökssoffan och sedan upp på bordet för att komma åt en vattenskål som stod där. Knäppa hund! Haha. Nej men jag tror att det ska gå bra, hon lär vara trött efter prommisen ändå, och så ska jag ge henne något att tugga på så hon blir sysselsatt.

Nej nu måste jag ut innan kaffet går ur mig, haha!

Uppdaterar mer när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback