Tudiluuuuu

Blev en liten senare uppdatering än vad jag hade tänkt, men det gör väl inget vaaa?

På gymmet körde jag som sagt biceps och triceps, jag hade detta upplägg:

Hantelcurl 8-10*3 (8&9 kg)
Skiftande hantelcurl 8-10*3 (5&6 kg)
Skivstångscurl 8*3 (15 kg)

Kickbacks 8*3 (5 kg)
Sittande tricepspress 8*3 (6-7 kg)
Dips 10*3

Passet gick ganska bra, men det är svårt att kunna göra t ex kickbacks ordentligt innan man blivit rätt stark och har en bra balanserad rörelse, därför har jag ganska låg vikt på allt, men det är inte så konstigt eftersom jag nyss kommit igång med träningen. Jag körde på i ett bra tempo (kunde kört snabbare men var ju med lillebror å pappa och då blir det alltid massa snack....) men är så irriterad på att jag inte kan ta tyngre vikter haha men allt har sin tid, det kommer gå fort.

Men jag funderar alltid på efter detta pass om jag kunde köra hårdare. I ärlighetens namn så blir jag inte särskilt svettig, borde jag lägga på några till övningar per muskelgrupp? Eller? Behöver lite hjälp så kommentera gärna!

Efter det körde jag intervaller:
1 min 6 km/h
1 min 7 km/h
1 min 8 km/h
1 min 9 km/h
1 min 10 km/h

och detta gjorde jag fyra gånger så det blev alltså 20 min intervaller. Jag spurtade även de sista 30 sekunderna på 13,5 km/h

Maten efter blev proteinshake och när jag kom hem gjorde jag kyckling med champinjonsås (MUUUMS) och ris.

Nu har jag varit ute och tränat med Prisma, och så har vi lekt med andra hundar och sen när vi kom in somnade Prisma bums. Nu ligger hon å biter på hennes tomma märgben... Hehe

Här kommer lite form start bilder:


Ljuset ligger lite dåligt, men: innan träningpasset


Efter biceps passet (tog på mig själv)

Kommentarer
Postat av: andriana den allsmäktige

haha ser ut som du vrider axeln ur led......

2011-01-05 @ 17:16:29
URL: http://andrianas.blogg.se/
Postat av: Julia

hahahahaha jag vet jag försökte fota samtidigt som jag spände mig och de va skit svårt hahahaha

2011-01-05 @ 17:20:17
URL: http://breitholtzjulia.blogg.se/
Postat av: fanny

du är så söt goding!

2011-01-05 @ 18:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback