Tröööööött

Snart är den här helgen över. Imorgon är det söndag och sen måndag, då börjar en ny vecka - och då åker även M till thailand. Fyfanihelvetesskit. Så då gäller det att hålla sig riktigt sysselsatt tills han kommer hem, som blir om 1,5 månad. Det ska nog gå snabbt nu när jag har ett jobb om dagarna. Sen har jag ju Prisma, gymmet och mina vänner.

Just i skrivande stund så sitter jag och dricker lite te med honung för att mjuka upp halsen lite. Gör allt i min makt att bli frisk/kontrollera det men nu har jag tyvärr glömt att ta äckliga echinaforce (eller vad det nu är...) på två dagar och jag har faktiskt blivit sämre när jag inte tagit det... Trots att det är svin äckligt så är det nog värt att ta det... Vill ju köra igång med gymmandet som har legat på is denna vecka. Har fläskat på mig lite, säkert 2 kg, det är inte OK!! Även "dieten" eller snarare kosten som jag äter för att lyckas nå de resultat jag strävar efter på gymmet har också legat på is. Men det kickar igång direkt på måndag igen, längtar :-)

Prisma har varit lite besvärlig de senaste dagarna, undrar varför. Ska träna mycket kontakt och sådant imorgon tror jag. Det behövs nog, och jag måste verkligen skärpa till mig. Fan alltså! Lite ris till mig själv.

Men nu somnar jag snart, så här får ni en skit kass bild på hur det ser ut i min säng just nu:


min webcam är från typ 2005 eller något, så det är ju inte speciellt bra kvalité som ni kanske ser,
men den svarta klumpen i mitten är iaf Prisma om ni missade det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback