Triceps + axlar

Och idag gick triceps bäst, fick hjärnsläpp på gymmet och visste inte alls vad jag skulle göra (??) hur lyckas man.. Haha. Men idag har inte varit något bra dag, saknaden är väldigt tung. Den tynger mig som en fet sten, även fast jag sysselsätter mig. Aja jag vet inte det är ju bara att fortsätta framåt även fast det känns tungt. Det är 5 veckor kvar, 36 dagar.. 36 dagar lät mindre tycker jag. Är det normalt att sakna någon så här mycket? Känner mig halv. Känner verkligen att något saknas.

Kom hem nu, eller rättare sagt, låt det bli 1 mars JÄÄÄÄÄÄÄÄVLIGT FORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska tvätta av sminket å ta nån macka eller nåt å lägga mig i sängen och kolla på film.. Upp på PW imorgon.

God natt era fisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback