Tjolahopp tjolahej

Kom precis in efter en prommis med Prisma. Brukar alltid ha henne lös men hon börjar bli lite dålig på att lyssna så jag ska nog ha henne kopplad ett tag fram över och träna mycket inkallning, fokus osv så ska det nog gå bra. Hon höll ju inte koll på mig när vi var ute så jag sprang och gömde mig bakom en stor gran, sen när hon upptäckte vart jag var så vart hon lite fundersam. Tittade luktade och stod med ena tassen i vädret och kikade. I och för sig så avslöjade jag vart jag var vilket jag inte borde gjort för då fungerar ju inte övningen (indianen) som den ska... Men men! :-)

Det gick bra på jobbet idag föresten! Jag kom dit vid 09:40 och skulle ha genomgång vid 10.00 så jag fick vänta en stund. Vid ca 11:30 satte jag igång och sälja, och jag sålde totalt till 4 stycken ha ha.. Men det är väl OK för att vara första dagen antar jag. Måste få in en bättre säljteknik och ett "smooth" i samtalet, och artikulera mycket mera det var några stycken som inte hörde vad jag sa, och det är inte första gången utan folk i min närhet brukar kommentera det - att jag pratar fort. Så det är något jag ska tänka på! Det är lite rörigt till en början och jag använder ord som jag egentligen inte bör använda osv osv... Men det kommer gå skit bra sen det är jag övertygad om! Ett jobb är alltid ett jobb och det blir vad man gör det till :-)

Jag börjar få lite ont i halsen... Inte bra!! Kommer så jäkla olägligt. Men jag ska boosta upp mig med massa vitaminer. Ska nog gå å pressa apelsinjuice nu och ta en kopp te. Uppdaterar mer sen! Hörs snart mina vänner.


En bild från i helgen när jag och fina Josefine var hip-hopare ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback