Söndag!

Hej bloggen!

Varit skev uppdatering denna helg, jag vet. Men nu är jag tillbaks :-)

I torsdags var jag med Ronja, Josephine, Ronjas pojkvän Amine och två av hans vänner varav en va knäpp, och den andra bara försvann, haha. Amine är galen och jag drack alldeles för fort vilket resulterade i en karatefylla, sen blev det helt knas så då tog jag och Josephine en taxi hem, eller till jobbet för att köpa lite bullar å sådant. Jag hade med mig Prisma till Ronja och Josephine sin fralla Doris så jag gav Jenny på jobbet en uppvisning på vad Prisma kan haha helt otroligt. Hem kom vi, somnade gick upp rätt tidigt jag åkte och "gymmade". Det gick skit dåligt så jag tänkte jag kör på söndag istället.

I fredags var jag med Martin och det var mysigt. Åkte hem tidigt igår för senare skulle jag på maskerad. Jag skulle varit hulken men glömde mina hulken grejer så jag blev efter mycket om och men hip hopare istället! Det var så kul för Emelie och Sara var hairmetal (rockare typ) och jag å Josefine hip-hopare, haha.

Kom hem rätt sent och det var segt men men. Nu på morgonen har jag fuskat och käkat amerikanska pannkakor mums.


Sandra Wassbro som höggravid och Emelie som hairmetal


Emelie och Sara som hairmetal


Sara och Jag


Emelie, Maria, jag och Josefine


Emelie och Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback