Precis ätit middag

Vilken bra dag det har varit idag! Jag har hunnit med massor :-) Eller ja, allt jag ville göra i alla fall. Först så gick jag ju ca 70 min PW imorse, gick som en dans. Sen åt jag frukost, fixade lite och drog sedan till gymmet med lillebror. Där körde jag ben och biceps, är mycket nöjd men så här i efterhand så hade jag nog velat kört liiite mer ben. Jag tappade även Nisses nyckel när jag gjorde benpressen eftersom man typ ligger på rygg, så den åkte ur fickan och gömde sig på ett jätte knepigt ställe ha ha, men vi hittade nyckeln till slut i alla fall.

Sen efter det så skulle jag till rådmansgatan/budo fitness och hämta ut min vinst (!) där AnnaMaria Lacatus jobbar som är en av mina inspirations källor. Fick ju som sagt casein och whey protein. Choklad smak på båda, ska bli muuums! Luktar super, hoppas det smakar lika gott (är ju inte alltid det gör det). Fick kriga till budo fitness dock eftersom det var signal fel mellan slussen och fridhemsplan så ingen tunnelbana gick där emellan så jag tog mig till t-centralen och gick där ifrån helt enkelt, men det gick fort. Sen när jag skulle åka hem så hade tunnelbanan börjat gå igen men då fick man ju stå och kramas med hundra pers, inte så najs.

Kom hem, gjorde middag, klyftpotatis, en kycklingfilé med champinjonsås! Nu ska jag nog dra och sola om jag kan skrapa ihop några tior :-)

Juste, så här gick det imorse på PW:

 


Kommentarer
Postat av: andriana

Svar: jag har de eftersom jag inte alltid hinner äta. Typ när jag jobbar kvällar eller inte hinner hem och äta:-)

2011-01-26 @ 17:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback