Power walk avklarad

Hej mina vänner!

Jag gick upp 06:15 idag för att gå ut på en PW, men jag kom inte iväg förens 35 minuter senare (hade tänkt att gå 06:30) men jag var tvungen att kolla upp lite saker innan det. Det blev den korta rundan idag för att jag kände mig otroligt trött i benen, jag hade inte ork att ta i särskilt mycket. Den här gången mätte jag rundan i alla fall så det var kul att se hur lång den är, och det är verkligen en lagom kortis runda, den går fort att gå och vill man gå längre så går det, jag skulle egentligen gått över stora vägen och fortsatt upp mot skogskyrkogården och rundat dalen typ men nu orkade jag som sagt inte det även fast jag tog en kaffe och protein shake innan. Ja ja :-)
Så här såg det ut för mig idag:

 
Staplarna som ni ser på bild nr 1 är vilket tempo jag har haft och som ni också kanske ser så gick jag betydligt långsammare den sista biten just för att jag var så energilös. Jag är nöjd ändå :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback