Nu längtar jag till 1/3..

Martin lämnade mitt hem för lite mer än 30 minuter sedan för att han skulle gå till sockenplan där Malin och resten av gänget som ska till Asien skulle mötas för att ta en taxi in till arlanda. Det gör lite ont i mig just nu, samtidigt som jag är sjukt glad för hans skull, och självklart grymt avis he he... Men 6 veckor går fort eller hur? Vi har haft världens bästa vecka tillsammans i alla fall och allt är så jävla bra. Jag är så lycklig... :-) Tur att man är envis, annars hade vi inte stått här idag... Kärleken övervinner allt.

När Martin kommer hem ska vi ta tag i lite saker, va kul det ska bli. Längtar verkligen super mycket!!
Under tiden han är borta nu ska jag kötta på gymmet, ska träna som fasen så jag kan visa upp en form sen när han kommer hem. Lika bra! Jag är sjukt taggad. Dock så är jag sjuk (förkyld) så jag är hemma från jobbet idag för att vila upp rösten som är lite knackig, den måste ju vara ren om jag ska kunna jobba eftersom jag är telefonförsäljare. Tänkte fixa en riktig grym hemmakur eller något för halsen/kroppen så förkylningen går ur mig för jag SKA sätta min fot på gymmet i veckan. HELST redan på onsdag.
Började på min diet idag som vanligt iaf, snart är det dags för mellanmål vilket blir lite keso och kalkon. Och vatten.

Håller just nu på att gå igenom en blogg, Sofi Lindberg på metrobloggen. En stor inspirationskälla! Kollar även runt på lite olika kosttilskott jag ska ta... Har ju kreatin och protein hemma just nu så det räcker för tillfället. Ska ta och snacka med någon riktigt kunnig som kan hjälpa mig att lägga upp allt ordentligt så jag når de mål jag har.

Nej nu ska jag fixa mellis, uppdaterar senare!


Nu kör vi fläskisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback