Kommer inte på någon rubrik

Blev bara 50 min PW idag då jag fick någon konstig värk i högra höften, blev väldigt ansträngd där så jag försökte stretcha ut den lite när jag kom hem, men det var lite svårt... Ska prova snart igen tänkte jag för jag vill kunna gå utan att det ska börja värka där. Konstigt för det har det aldrig gjort förut... Det blir säkert bättre. När jag kom hem så drack jag vatten för jag hade ändå ett mycket bra tempo och var helt svettig, me like. Sen in i duschen, och sedan hällde jag i mig en protein shake och nu har jag precis ätit upp resten av min gröt med bananer och kanel + en knäckemacka med avocado som smör och kalkon på. Myyyycket bra frukost håller ni inte med mig?
Måste btw gå och fixa lunch kom jag på nu...

Har jag inte världens finaste smart shake?


Kommer från http://www.fitnessguru.se

Återkommer kanske i eftermiddag mina vänner! Annars blir det efter jobbet vid halv fem :-)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hur ska jag någosin kunna tacka dig???? DU räddade seriöst min dator. Fick det dära äckliga viruset av Kissies blogg och visste inte vad jag skulle göra. Efter jag följde instruktionerna på falsksanning så fixade datorn sig!!



:)

2011-01-21 @ 16:07:55
URL: http://ceciliaja.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja, jag fick panik men jag redde ut det och tyckte att alla borde få veta exakt hur man gör för det var faktiskt inte så svårt att fixa. Glad att jag kunde hjälpa :-D

2011-01-21 @ 17:43:14
URL: http://breitholtzjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback