JAG VANN!!!

Från min morgon power walk, och faan vad skönt det var! Så himla fint väder och jag kände mig väldigt pigg i benen så jag hade säkert kunnat gå längre men jag började bli ganska hungrig på slutet så den rundan passade perfekt idag :-) Det sjukaste var att när jag nästan var hemma så ringer AnnaMaria Lacatus till mig och säger att jag har vunnit ett whey och casein paket från optimum nutrition, jag blev helt chockad! Ville hoppa på stället och skrika typ haha men det kunde jag ju inte för det var vid massa bilar osv så jag skippade det men jag skrek typ av lycka inombords. Mest för jag verkligen vann, jag har aldrig vunnit något tidigare!! Det var grymt bra att jag vann just whey protein och casein, men tanke på att jag hade tänkt att köpa nytt protein snart men nu slipper jag det! Är en lyyyycklig tjej just nu! Så jag ska snart åka och hämta det i butiken där hon jobbar och där tjej kvällen var igår :-)

Har slevat i mig "sofi's gröt" som är gröt, en äggvita, keso och fun light, mycket gott! Åt även två mackor och ska försöka trycka i mig något mer eftersom jag ska till gymmet sen. Idag blir det nog ben och biceps. Men nu är det duschen som kallar för jag fryser nu när svetten har torkat in, haha usch vad äckligt. Men men, sen beger jag mig in till stan och hämtar upp mitt paket :-D Sen kanske jag passar på att sola också.



HÄR kan ni läsa om produkterna och vad det är för skillnad på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback