Jag tror på placebo jag

Känner mig så mycket bättre idag trots att jag haft en skit dag, jag har bara varit nere och haft ont i huvudet, halsen och över allt. Känns fortfarande tungt i bröstet av saknad... Martin kom hem nu!! Nä men som jag sa förut så är det ju för att jag inte gör något om dagarna. Då går tiden sakta och det finns mycket mer tid till att fundera över att man saknar Martin och hur länge det är kvar osv... Men, jag tänkte: nu skiter jag faan i det här, från och med nu är jag frisk!! Gick ut på en power walk i 30 min, sedan skulle jag på middag hos pappa så jag tänkte jag går dit också, så en power walk på 35-40 min dit, sen gick jag hem också fast i då vanligt tempo så det tog ca 50 min istället :-) Imorgon ska jag till jobbet iaf, wiieee! Äntligen haha :-) Innan det blir det PW och efter så ska jag till gymmet.

Så här har jag planerat resten av veckan samt nästa vecka:

Fredag:
1 timme PW (FF)
Jobba
Hem och äta
Gymmet (lugnt)

Lördag:
PW 1 timme (FF)

Söndag:
Gymmet + cardio

Måndag:
Gymmet + cardio

Tisdag:
PW 1 timme (FF)

Onsdag:
PW 1 timme (FF)
Gymmet

Torsdag:
Gymmet + cardio

Fredag:
PW 1 timme (FF)
Gymmet

Lördag:
PW 1 timme (FF)

Söndag:
Gymmet + cardio

Det kan bli ändringar och så men det vet jag ju inte ännu, det är så jag tror jag kommer lägga upp det i alla fall, jag siktar på detta. Nästa vecka kommer jag vara mer specifierad om vad jag ska träna vilken dag och vad jag kör och hur osv :-) Ska bli sååå skönt att komma igång! Fan för att inte göra någonting. Blir galen inombords!!


När jag och Martin var i cypern sommaren 2010, ska bli kul att ta en typ likadan bild
sen i juni (i sverige då dock........) och se om det är någon skillnad, vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback