Jag är så stekt just nu

Jag är riktigt stekt efter en tur till solariet :-) Tur att vi hade något klet som gör mig mindre stekt. Hoppas jag inte är så stekt imorgon ha ha! Jag har som vanligt ätit filmjölk och start så här på kvällskvisten, jag brukar göra det. Det är så himla gott och det kommer jag aldrig sluta äta! Har ni något som ni aldrig skulle kunna sluta äta?
Ska slänga i mig casein också innan jag lägger mig och sedan kolla på the mist och somna till den. Wiihooo.
Är riktigt trött nu så jag kommer säkert somna snart.. Får se om jag går PW imorgon, beror på om jag är sugen när jag vaknar. Det blir självklart gymmet imorgon också! Längtar :-)

Nej nu ska jag fixa det sista och sedan krypa ner i sängen... Vill somna tidigt ändå för då blir det torsdag fortare vilket innebär att det är en dag närmare tills min baby kommer hem.. Usch vad jag saknar dig :-( Det här är bara jobbigt.. Jaja finns inget att göra, bara försöka få tiden att gå och se till att göra saker helt enkelt..

God natt!


Prisma på prommisen imorse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback