Jag är lite halvt skadad tror jag

Jag är sjuk, och så sov jag ett tag nu på eftermiddagen, gissa vad jag drömde om? Jo att träna. Har lite abstinens besvär just nu, jag kan inte sluta tänka på gymmet haha. Är detta normalt? Hahaha. Är så himla kul så jag nästan sitter här och skrattar för mig själv. Självklart drömde jag även om Martin att han hade åkt hem igen pga någon anledning och jag blev såååå glad haha, dock var han sjukt trött för att han hade rest hur länge som helst. Men men det var ju bara en dröm :-( Jag tror att han snart är framme i Phuket för de skulle landa 22:25 eller något LOKAL tid..

Jaja bara hoppas på att jag är frisk snart så jag kan börja jobba och gymma så tiden går!! Skit jobbigt att bara sitta här hemma vill jag lova... Det verkligen kryper i mig, iiiihh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback