Hallihallå

Hejsan hejsan Julia heter jag och jag ringer från.... Näää jag är ju inte kvar på jobbet! Hihi

Nu har en vecka gått och min provvecka på makalös ab är även över. De ville självklart ha kvar mig där, och jag förstår dem! Ha ha, nej men skämt och sido. Det har gått framåt, och ändå rätt bra! Har legat i snitt i mitten av alla säljare vilket jag är väldigt nöjd över. Det är verkligen ett härligt gäng där och en skön stämning. Vi kör alltid 4 pass om dagen som är 1½ timmar långa, förutom sista det är typ 1,15 min. Mellan passen har vi 15 min rast och sen efter andra passet har vi 45 min lunch. Det är ett jätte bra upplägg för man hinner köra på ganska bra, och man hinner inte bli trött varken i huvudet eller på själva passet, så är det för mig i alla fall!

Jag kommer i alla fall jobba där i minst 3 månader till, det beror på hur jag utvecklas under tiden eftersom att efter tre månader så kommer jag gå över som anställd hos makalös ab (där jag sitter) men just nu är jag anställd av framtiden ab som är ett rekryteringsföretag (?) och då sänks timlönen men jag får ju provition då också. Märker jag att jag alltid ligger på rätt dåliga poäng så kanske jag måste byta jobb beroende på vad lönen kommer ligga på men annars stannar jag nog där för jag trivs faktiskt jätte bra och jag tycker det är roligt också! När man sålt något så blir man taggad på att sälja ännu mer, och jag vill bli så bra jag bara kan bli på att sälja också - och det finns ju ett par förebilder kan man säga! :-)

Så innan ni där ute slopar att jobba som telefonförsäljare så borde ni prova på det INNAN ni bildar er en uppfattning, och det gäller väl allt, eller? ;-) Pengar = Bra pengar! och jobb = pengar = motivation.
Håller ni med mig?

Bloggar kanske sen, beror på om M tillåter det ;-) Annars hörs vi i helgen!


alla pengar är bra pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback