God natt

Fasen ikväll visste jag verkligen inte vad jag skulle äta. Velade mellan att fixa något här hemma eller gå och köpa pizza. Men sen kom jag på att jag inte orkar gå och hämta pizzan, inte heller att betala för den. Men jag orkade inte laga mat heller. Men till slut så såg jag ett roligt recept på nyttiga pannkakor så jag slängde ihop det receptet + att jag adderade lite till. Det blev nyttiga protein pannkakor med choklad smak, hihi!
Receptet:

2 dl mixade havregryn (så det blir som mjöl)
0,5 dl grahamsmjöl
0,5 dl vetemjöl
2 tsk smält smör
2 ägg
? l mjölk (häller alltid på måfå)
0,5 skopa whey protein (skopan som finns i burken)

till det hade jag socker och hallonsylt, annars blir det ju inte gott :-) Hade tänkt att ha keso men det är slut!
Fasen nu är keso och ägg slut här, typ min bas i mat? Måste handla det imorgon! Vad ska jag äta till frukost imorgon då? :-S Ja ja jag hittar på något.

Nu ska jag titta på film, får se vilken det blir! Tjohej


Kommentarer
Postat av: andriana den allsmäktige

vart pannkisarna goda?

2011-01-28 @ 12:56:57
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback