God morgoooon :-D

Gud vad mycket bättre jag mår idag!! Jag tänkte på det igår, när kroppen och sinnet får sådana där HELVETES dagar på ren svenska, så är det allra bästa att låta dom ha det. Trots att jag verkligen kämpade och Josefine åkte hit, hämtade Prisma och jag tänkte kriga till jobbet så sa kroppen ifrån även på morgonen igår. Då hade jag ju kunnat behålla Prisma hemma men så här i efterhand så tror jag att det är väldigt bra för henne att byta miljö lite. Jag har inte varit den roligaste dom här två veckorna. Skärpning. Men idag, när jag vilat ut ordentligt så går jag frivilligt upp än en gång klockan 6 för att få min dagliga dos av morgon prommis. Ska bli sååå skönt!! Så jag laddar självklart med protein och kaffe!

Vi hörs med resultat när jag kommer tillbaka och har duschat :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback