God morgon mina vänner

Mycket känslor kryper i mig så här på morgonkvisten. Jag lät som en kråka när jag vaknade, drack honungste så blev det bättre men har fortfarande ont i halsen... Martin åker till asien i 1,5 månad vilket får mig lite smått panik slagen, 6 veckor är på tok för länge, faan det är ju en jävla evighet. Tur att jag har heltidsjobb, nu ska jag bara bli frisk så jag kan leva på gymmet också. Tur att jag har Prisma (som jag förövrigt måste lägga ner mycket mer tid på). Sedan har jag abstinens besvär av att inte vara på gymmet, ha ha. Saknar gymmet! Hade precis kommit in i mycket bra rutiner men nu flöt det tillbaka till det gamla vanliga p.g.a. att jag valde att lägga ner min tid på Martin innan han skulle åka till asien, men jag kommer igen nästa vecka (om jag är frisk).

Idag ska jag och mamma titta på en lägenhet i älvsjö, vid långbro park typ. Det är ett ombyggt mentalsjukhus för kvinnor, fyyy vad läskigt. Men med nästan 4 meter i takhöjd och stora höga fönster så kan man ju inte säga nej. Det är mycket fräscht och fint! Håller mina tummar för denna, men känner jag min mor rätt, så... Kanske det inte blir något ;-) Men vi får se, som sagt jag håller tummarna!

Prismas öron har fått vila några veckor från tejpen och de har hängt fint, men nu börjar de lägga sig fel igen så ska sätta på ny tejp, även fast lilla sessan inte gillar det ha ha :-) Matte vill att Prisma ska ha fiiiiina öron!!
Nej men när man talar om trollen, ska väl ut med den lilla trötta saken nu. JAG väckte Prisma 09.30 idag, ha ha.
Någon är trött? Hmmm. Undrar varför! PIK!


Den senast tagna bilden på Prisma. Nästa lördag är hon 6 månader!! Tiden
går fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback