God möööörgooooon allesammans!

Tjena tjena mitt bena! Härlig dag idag, eller håller ni inte med mig? :-D

Jag har varit uppe i två timmar redan, vaknade halv åtta och kunde inte somna om en halvtimme så jag gick upp helt enkelt. Nu på morgonen har jag hunnit med att surfa lite, ätit frukost och nyss varit ute med Prisma en 20 min ungefär. Vi lekte i parken och då mötte vi först en labrador vars ägare trodde jag hade en pincher, haha det måste ha varit för färgerna hoppas jag? Sedan mötte vi en basset, en mellanpudel och lite andra hundar som bara gick förbi. Prisma hade skit kul och lekte för fullt, så när vi kom in fick hon tokryck lilla pluttan.

Senare idag ska jag lägga ett spår till henne, det var länge sen :-)

Nu ska jag packa träningsväskan, fylla på min fina rosa smartshake med proteinpulver, klä på mig och borsta tänderna och sedan bege mig till gymmet. Idag tränar jag med lillebror och pappa, ska köra slut på dom ;-)
Biceps och triceps blir det som jag nämnde igår, hur jag lägger upp passet skriver jag innan jag går, om jag hinner annars så gör jag det när jag kommer hem.


Frukosten, 1 dl fiberhavregryn med frysta blåbär + hallon (uppvärmda), ett stekt ägg kryddat med grillkrydda (love it!!) och självklart ett stort glas vatten.

Kommentarer
Postat av: andriana den allsmäktige

JAG ÅT FAKTISKT KOKT ÄGG ISTÄLLET!

2011-01-05 @ 10:07:09
URL: http://andrianas.blogg.se/
Postat av: Julia

Hahahaha ;-)

2011-01-05 @ 17:14:52
URL: http://breitholtzjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback