Förlåååååt

Sorry för den urkassa uppdateringen i helgen och idag! Men nu är jag på G igen. Är fortfarande rätt trött sen i helgen, men ska lägga mig tidigt idag, direkt när jag kommer hem från gymmet.. Ska bege mig dit snart, men är proppmätt, har smällt i mig 4 skivor blodpudding precis och när jag slutade jobbet för två timmar sen hällde jag i mig en protein shake. Ska låta det smälta i typ tio min till sen går jag... Vill inte komma hem så sent eftersom jag ska lägga mig tidigt.

Gick halvbra på jobbet idag, kom iaf upp över 100 poäng, närmare bestämt 101 ha ha ;-) Gjorde ett hemligt ärende efter jobbet också! Men vad får ingen veta, mohaha.

Juste, idag bokade även min älskling om sin resa hem från 28/2 till 10/2 vilken sötnos jag har! Tog ledigt några dagar så jag får riktigt mycket kvalitets tid tillsammans, får se om vi åker iväg någonstans eller om vi stannar hemma, vi får se... :-)

Nej, nu : GYMMET! Ben och biceps blir det! Wiieee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback