Falsk sanning

Jag mailade falsk sanning här om dagen för att jag fick ett "virus" från kissies blogg och ville därför dela med mig av hur man löste det här problemet, såg nu att hon har lagt upp det på bloggen. Kul! Eller kul och kul, det är ju bra om så många som möjligt vet att det går att lösa utan att omformatera datorn som jag blev livrädd över att jag skulle behöva göra. Kommer förmodligen inte gå in på kissies blogg än på ett tag, vill ju inte så gärna ha system tool viruset igen... Flickan borde ha mer säkerhet på sin blogg, herregud... Jaja.

Nog om det. :-)
Det var kul att vara tillbaka på jobbet idag, alla är så snälla och roliga! Det gick hyfsat bra med försäljningen också, låg på 82 poäng vilket jag är helt nöjd med. Vill dock komma upp i 100 och spräcka den gränsen haha.

Men vet ni hörrni, jag ska bege mig till gymmet nu faktiskt. Saknat gymmet!! Sen ska jag nog ta det lugnt, ska ju till Ronja imorgon och då vet alla (som känner henne och Amine) hur det kommer sluta.... Bara börja äta så man är förberedd på kvällen imorgon haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback