En kul dag på jobbet!

Hej mina vänner, idag var det en kul dag på jobbet, jag sålde till 16 stycken och nästan alla var helårs, vilket gav mig rätt hyfsade poäng (78) vilket jag är jätte nöjd med så här andra dagen! Har varit hemma i tre timmar nu men har gjort lite annat. Innan jag gick hem så gick jag till ringen, apoteket, och köpte vitaminer och något mot förkylning som jag ska börja ta imorgon, vägrar som sagt att bli förkyld ;-) Mamma bad mig göra potatis i ugnen så det gjorde jag, och hem kommer hon med 2 st 18 pack chicken nuggets från donken...? Whaaaat tänkte jag. Ja ja, nu är dagens kost förstörd ha ha.. Det var stor middag också med mamma, nisse, alex linnea och martin.

Nu har jag precis klivit upp ur badet och har haft i silverschampoo i typ 15-20 min.. Håret är ju hopplöst, blir bara gult. Kan i och för sig inte förvänta mig så mycket annat när jag färgar hemma haha.

Men nu ska jag krypa ner i sängen, mysa och titta på film. Vi hörs imorgon, god natt hörrni :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback