Det som hände igår stannar där

Men jag hade det kul hela kvällen, tills jag fick ett samtal som förstörde ALLT. Jag tänkte inte gå in på några detaljer mer än att det finns folk som vill förstöra folks liv tydligen, helt utan att veta varför de gör det. Människan fick veta att hon levde kan jag säga och jag blir upprörd jag bara tänker på det. Tur att jag har fina Ronja, Josephine och Amine, faan vilka fina vänner ni är!!! Ni är GULD värda och som ni ställer upp för mig ska jag göra för er och tusen gånger om. PER ARDUA AD ASTRA!

Vi var ett härligt gäng igår på bara några stycken, jag, Josephine, Ronja och Amine så klart, Ellen, ?? och Tony. Så jävla störtsköna Ellen och den andra var (minns inte namnet!) De var liksom i medelåldern och bara körde gärnet haha!! Den andra sa sådana fina ord till mig när kvällen var jobbig, hon sa att jag har en sådan charm och utstrålning, att jag skulle ta hand om den. Och vet ni? Det ska jag. Jag känner mig så sjukt stark i mig själv (förutom när det jobbiga hände, för det är fortfarande extremt svårt för mig att hantera) och ingen får trampa på mig!! Det var ett gäng killar som kom fram till mig och Josephine på tunnelbanan och egentligen ville jag bara att de skulle dra men jag orkade inte tjaffsa... De var där emot ute efter att driva och jag var fan inte långsam med att hugga tillbaka. Fick jordens egoboost bara för att jag stod upp för mig själv vilket jag gjorde, en sjukt skön känsla. Som om jag vore kung över världen.

Nu vaknade jag för ett tag sedan och har pratat lite kort med Martin i telefon, underbart att höra hans röst efter en vecka men det var kanske inte så roligt samtalsämne men det är skit samma för allt är som det ska vara i alla fall :-) Josephine har åkt här ifrån precis den lilla sötisen, och nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med några kassar mat! Hihi

Sen ska jag ut på en powerwalk med Andriana ikväll, det får jag ta mig tid till att göra så jag piggar upp kroppen lite :-) Nej nu ska jag gå och hinka vatten tror jag! Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback