Det är inte särskilt roligt väder ute

Jag gick inte hela rundan idag, jag gick bara i 40 min men det räckte bra :-) Det blåste som tusan ute och ibland var jag och Prisma tvungna att kämpa oss fram i stormen ha ha. När jag kom hem så åt jag två stekta ägg & kesella med någon citronolja i, det var helt OK, och sedan så klart ett stort glas vatten till det. Detta var ca 1,5 timme sen och jag är fortfarande mätt, så det var en bra frukost!

Hade ju tänkt att åka till gymmet, men skippar det. Det är ju inget kul väder ute direkt så jag vill helst inte sätta min fot utanför dörren idag, men jag ska till Ronja senare så hoppas att vädret blivit bättre då.

Jag fryser som tusan så ska nog hoppa i ett bad eller en dusch kanske, får se vad jag bestämmer mig för :-)

Kika in lite senare på min blogg, då kommer jag med lite tips med träningen!


Innan jag gick ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback