Dålig start

Hej bloggen..
Idag så känner jag mig väldigt oglad. Jag har sovit lite dåligt, eller nej egentligen inte men jag skulle ha gått upp kvart i sju men orkade verkligen inte, förmodligen för jag sovit så konstigt i lördags. Jag har drömt massa drömmar om Martin och det gör mig deppig. För det är så lång tid kvar. Helvete..

Såg fram emot den här veckan eftersom jag har massor att göra, men jag orkar inte gå runt med ett tråkigt humör, så kämpar för att vända det men det är lite svårt just nu.. Hade fruktansvärt svårt att få ner maten, det blir så när jag är ledsen, men jag tvingade i mig det iaf.

Nu måste jag springa och fixa matlådan till jobbet idag sen sminka mig och sen åka till jobbet.
Önskar er en härlig måndag, och framför allt till mig själv, för det behöver jag.


Kommentarer
Postat av: andriana den allsmäktige

det är första mars snart! ta det lugnt, tiden går fort! :) veckorna kommer gå i rasande fart! <3

2011-01-24 @ 15:12:27
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback