Dagens gympass

Det jag körde idag på gymmet var ben och biceps, i helt OK tempo men inte så många set jag brukar, eller jo på biceps men dock blev jag så trött i biceps så jag orkade inte göra koncentrationscurl som jag hade tänkt att göra, spelade ingen roll om jag sänkte med 2-3 kg, orkade ändå inte haha. Men det gör inget fick rätt bra pump ändå för att inte lyft en hantel på 2 veckor.

Biceps:
Hantelcurl 8-10x3 (+ uppvärmning 2 set)
Skivstångscurl 8x3

Ben:
Benböj 8x2 (+ uppvärmning 1 set)
Benpress 10x3 olika vikt (+ uppvärmning 2 set)
Vadpress 15x3
Utfall med vikt 10x3

jag hade tänkt att göra bencurl, benspark och en liggande bencurl men det gick verkligen inte bra. Bencurlen kändes helt fel, det gjorde bara ont i knäna och jag fick aldrig ordning på skiten. Bensparken var sönder och den andra maskinen såg mysko ut så jag skippade det. På den liggande bencurlen gjorde jag fel på, men såg sen hur jag skulle göra men jag skippade det också. Jag blev iaf trött i benen men inte så där galet trött som jag vill bli men det duger mycket bra ändå. Som jag nämnde tidigare så har jag inte ätit så regelbundet idag så har inte haft så mycket energi, plus att jag varit borta från gymmet i två veckor. Det kändes verkligen för jag tog ju ändå i, dock inte allt jag orkade men jag var ju inte på gymmet för att slöa inte, men fick verkligen blodsockerfall på slutet så då kände jag att jag inte skulle pressa mig så mycket mer så det blev inte heller någon cardio, det hade jag aldrig pallat.

Men, det är den träning som blir av som är bra träning, eller hur? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback