Brunch

Blev liksom ingen frukost för min del, eller jo den halva bananen och protte shaken + kaffet kanske räknas :-) Nu sitter jag iaf och SMÄLLER i mig as mycket brunch, har hittills ätit mannagrynsgröt med kanel och socker, 1 stekt ägg, kesella + funlight och en halv avocado. Och självklart ett stort glas vatten! Perfekt tycker jag, protein, fett och kolhydrater så som det ska vara eller hur gott folk?

Pappa, lillebror och Eva var här och lämnade över lite saker bl.a. en tjockTV (wide screen) som jag tänkte att jag ville ha, de hade även en DvD med sig tjohooo, tack för det! Nu kan jag ju börja kolla på tv + film på tv:n istället, ska nog köpa en sladd så jag kan kolla på TV:n via datorn, ni fattar?

Vet ni vad jag ska göra snart? Ja inte nog med att jag kämpar för en het kropp, så ska jag även sätta lite färg på den. Vill ju direkt inte vara likblek (som jag är idag, eftersom jag är en riktig svenne) när Martin kommer hem så jag ska allt överraska karln när han kommer hem! Ha ha

Sen när jag kommer hem efter det ska jag äta ännu mer sen börjar det nog bli dags att röra mig mot Ronja Röv och Amine den Galne för lite röj :-) Ska dock ta det lugnt eftersom jag satsar stenhårt på träningen och alla vet att med alkohol i bilden så kommer det direkt inte gå fortare tills jag får en vältränad kropp. Sååå, idag ska jag slå Amine i huvudet med nåt om han hetsar mig, ha ha ha ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback