baaaakis

Blev lite för mycket för mig igår tror jag, ha ha. Somnade ju inte lite sent heller, eller kanske man kan kalla det tidigt? Somnade först hos Ronja kanske någon timme om ens det, sedan vaknade jag och åkte hem men kunde inte sova på några timmar dels för jag pratade med älskling och för att jag inte var så jätte trött, eller jo jag var sjukt trött men gick inte att somna ändå.
 
Jag hade tänkt att jag skulle börja traska mot pappa nu, ska äta middag där med hela gänget och trots att jag är bakis så tror jag det är lite bra med en prommis. Ska bara ta något jätte litet att äta, det enda jag fått i mig idag är filmjölk med start, och jag är rätt hungrig kan jag säga, men mår lite illa samtidigt så det är därför jag inte ätit så mycket mer.

Fan jag måste verkligen rycka upp mig, är så himla deppig hela tiden. Eller inte hela tiden, men jag saknar älskling så himla mycket och det blir väldigt jobbigt emellanåt och då kryper osäkerheten fram osv men så här i efterhand så vet jag vart jag har honom och det är jag så himla lycklig över. Som Ronja säger, nu får du fan ta och rycka upp dig Julia. Och det ska jag, borde ge mig själv en örfil. Jaja, jag får i alla fall träffa min älskling snart och det är fan det bästa som hänt på länge, han ska nämligen komma hem 3 veckor tidigare!! Är SÅ himla lycklig!! Självklart är det hans egna val, och det sa jag till honom. Gör inget för MIN skull utan gör det för att DU vill, INGET annat. VILL du stanna, så stanna, VILL du åka hem så GÖR DET. Vi planerar att göra den resan han gör nu i nästa vinter fast då i kanske 2 månader och bara han & jag.

Jag älskar dig mer än allt, jag kan göra allt för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback