Aalaalaalalalaaaa

Hej gott folk, mina vänner och läsare!
Vid typ tio över sex idag så mötte jag upp Andriana vid sandsborg för att ta en power walk, men det var rätt halt ute så vi kunde inte gå på i ett så högt tempo men det blev iaf en timmes prommis :-) När jag kom hem hjälpte jag mamma att göra klart maten, det blev tomatsås med spagetti och bacon, mycket gott! Bra me kollisar efter prommisen. Iof var den inte ansträngande egentligen men ändå :-D
Nu har jag precis kollat klart på solsidan, och ska krypa ner under täcket och kika på en film med Prisma. Är så himla trött, inte så konstigt eftersom jag och Josephine kom hem halv sex imorse haha. På tisdag är det tjejkväll på budo fitness, lääängtar :-D


AnnaMaria Lacatus

Kommentarer
Postat av: sara

Tjena kompis, jag kommer inte kunna komma med i morgon :( hade verkligen velat.. Men jobbar 9-18 sen måste jag ta hand om min horsie. Men är ledig onsdag till fredag vi kanske kan ses då?

puss o kram

2011-01-24 @ 08:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback