6 veckor är en lång tid

Men i förhållande till hur lång tid det är tills jag fyller år (4 månader) eller till sommaren (5 månader) så är det ju inte alls så länge... Hur får man tiden att gå? Hålla sig sysselsatt... Går det när man är sjuk? Nej inte alls. Mådde mycket bättre idag på förmiddagen men har nu på kvällen varit väldigt seg och har en huvudvärk som heter duga. Känner mig inte alls bra i halsen heller så sitter nu här med en kopp te. Jag velar verkligen om jag ska jobba imorgon eller inte, risken finns ju att jag inte blir helt frisk då... Men jag vill jobba!!! Gaahhh... Får se hur jag känner imorgon helt enkelt, man måste ju trots allt lyssna på kroppen när den säger ifrån...

Ska snart krypa ner i sängen med min lille Prisma som börjar bli riktigt jobbig nu. Fast jag antar att det kunde varit mycket värre, än så länge så är det faktiskt inte så stora grejer. Har dock inte haft så mycket tålamod idag för jag inte mått så bra, men jag ska återgälda det till henne, min LILLA prinsessa. Vägde henne idag, 23,5 kg haha hur liten kommer  hon bli egentligen??? Hennes bror ligger på typ 29 kg det är en ganska stor skillnad även fast han är hanhund, eller har jag fel? Jaja vi får väl se i framtiden helt enkelt, det viktigaste är att hon är frisk och lycklig... :-)

God natt mina vänner, kul att jag hade 69 unika besökare idag! Hoppas ni vill stanna!
Skickar lite inspiration så här på kvällskvisten och innan läggdags också i ett annat inlägg. :-)


Kom hem nu älskling... 1,5 månad är för lång tid...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jätte fin design :) ha det bra!

2011-01-19 @ 22:15:25
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Brorsan väger 31kg

2011-01-20 @ 15:55:48
URL: http://strandsmedjansprinsen.blogspot.com/
Postat av: Julia

jääävlar Jessica vad han går upp i vikt!! Prisma står helt still typ.. Saaaakta men säkert så växer hon liiiiite.

2011-01-20 @ 17:01:33
URL: http://breitholtzjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback