34 dagar kvar

God morgon mina vänner!

Bloggade inte igår kväll för jag orkade helt enkelt inte. När jag kom hem från jobbet åt jag middag, och sedan så åkte jag in och mötte Andriana och gick på tjejkvällen på budofitness :-) Jag trodde att det skulle vara lite mer än bara 20 % på allt i butiken men det var det inte, förutom att man fick celcius och mat, men jag var så sjukt mätt så ville inte ha något ha ha. Köpte mig ett par better bodies byxor + linne, så sjukt sköna!! Sen fick man en goodie bag också men eftersom jag lämnat iväg min kamera till Martin så kan jag inte fota det vi fick.

Nu sitter jag och sippar på kaffe och har käkat en halv grapefrukt och nu ska jag ge mig i väg på en PW, hoppas jag inte är lika seg i benen idag som igår, vill gå långa rundan idag nämligen.

Uppdaterar när jag kommer hem hur det gick osv :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback