Tillbaks

Efter att ha spenderat dagarna in och ut med min älskade så är jag nu tillbaks här på bloggen ;-) Kände att jag var tvungen att posta ett inlägg. Så vad har jag gjort de senaste dagarna? Som sagt så har jag ju spenderat tid med min käresta och vi har lite smått börjat planerat en öluff i den grekiska ögruppen Kykladerna som det fint heter. Santorini, Naxos, Amorgos, Paros, Antiparos osv... Kan bli spännande. Dock får vi se hur det blir med pengarna, det är trots det som avgör. Vidare så har jag ätit så sjukt onyttigt så det är nästan äckligt att tänka på, hehe men det ska man väl få göra ibland också. Men nu är det back to normal food, garanterad. Martin ska självklart haka på mig också, han ska börja gymma med mig. Tjohoo :-)

Nej nu ska jag göra något annat, uppdaterar imorgon!


Kommentarer
Postat av: Zami

Vem är det på bilden ?

Sjukt söt klänning :D

2011-02-27 @ 16:21:08
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback