Morgonprommis

Sov så himla bra inatt, wiieee! Men är dock ganska trött nu, har precis varit ute på en morgonprommis innan frukosten som jag precis hävt i mig, och idag gick jag en annorlunda väg, jag gick handelsvägen ner mot bea och sedan vidare mot östberga, vidare mot årsta fältet och sen förbi enskede stallet och förbi sockenplan och sen upp på handelsvägen igen... Lägger upp bild här snart. Dock fick jag svin ont i benhinnorna i början, det gick över senare men då fick jag ont i höften istället, fy sataaan det var inte skönt men jag knatade på ändå! 56 minuter var jag ute och jag tror jag kan gå den på typ 52-53 minuter för jag stannade många gånger med tanke på övergångsställen samt lite träning med Prisma som helst INTE vill lyssna på mamma alltid, och när man blir arg så skäms hon så himla mycket lilla sötan, men vi busade jätte mycket på vägen också :-)

Tänkte åka till gymmet innan jag ska åka och göra mina naglar men jag hoppar det pga min höft. Plus att det blir ganska stressigt, om jag är på gymmet halv tolv och kör i en timme till halv ett, så är jag hemma strax efter ett och då ska jag hinna äta osv innan jag ska åka typ kvart i två.

Var hos "min" läkare igår (egentligen var han bara stand in till min riktiga) och han sjukskrev mig i 12 dagar så jag är tillbaka på jobbet 17 februari, fick även lugnande utskrivet så jag ska kunna sova bättre om nätterna. Dessutom så dämpar det ångest och oro, nässelfeber och utslag? Hehe

För alla er som undrar där ute (mina vänner då alltså) vad det är för fel med mig så får ni helt enkelt slå en pling eller vänta tills vi ses så ska jag förklara för er.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback