Kan inte käka godis

Nej vet ni, jag gick och hyrde film och köpte godis för jag var sugen och ville gotta mig lite i dessa deppiga tider. Och när jag väl kommer hem tittar lite på filmen och äter godiset, inte särskilt mycket vill jag tillägga, så börjar det bubbla i min mage och jag tycker bara det är äckligt ha ha. Snacka om att min kropp har vant sig vid att inte äta godis? Det fungerar bara med ytterst lite ibland, inte alls samma mängder som förut... Ja ja det är väl något positivt i allt kan man tänka.

Älskling säger att han har köpt massa saker till mig, hade han inte behövt gjort med tanke på att han kommer hem tidigare vilket var det finaste han någonsin kunde göra. Men han vill säger han, hihi. Han säger att han pratar mycket om mig där nere, att han saknar mig så mycket osv... Snuffsis.. Längtar så tills nästa fredag när han kommer hem.

Nej ville egentligen bara uppdatera lite snabbt, nu ligger Prisma å flåsar så ska hämta lite vatten.. Hon blir lätt varm.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hejsan!

superbra blogg :D

tänkte bara höra en sak, har du och Ronnie en flört på jobbet?

2011-02-04 @ 03:49:34
Postat av: Julia Breitholtz

Hej Josefine!

Tack :-)



Haha, nej verkligen inte, vad får dig att tro det? :P

2011-02-04 @ 08:41:33
URL: http://breitholtzjulia.blogg.se/
Postat av: andriana den allsmäktige

Julia är flörtig av sig som person ju! (; hon har tillochmed varit flörtig mot mig! blink blink

2011-02-04 @ 17:07:21
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback