I'm bound to you

God morgon!

Sitter här och har ätit frukost, lyssnar på burlesque låtlistan på spotify och väntar på att Ronja ska ringa. Vi ska nämligen till klubben och träna lite med hundarna innan hon ska till jobbet och innan jag ska till gymmet.
Känns konstigt att inte gå till jobbet, men antar att det är nödvändigt... Ska dock bli kul att börja jobba sen. Men nu ska jag bara se till att få mycket sömn, och hålla igång med träningen (tänkte ta paus ju men läkare inrådde mig till att inte göra det, tvärt om så uppmuntrade han träning) och bara ta det lugnt. Sen är jag nog fit for fight när sinnet och kroppen har bearbetat allt som behöver bearbetas.

Till frukost åt jag gröt med keso, funlight och frysta bär som jag värmde upp och då blir det ju en sås från blåbären, när jag ska gå in i mitt rum så svänger jag lite för häftigt så det stänker blåbärs juice/saft på golvet, mattan och sjääälvklart över mina better bodies mjukisar som ligger i träningsväskan som är ÖPPEN. Faaaan tänker jag och blöter upp dem och häller i tvättmedel så nu hänger dom på tork, HOPPAS det inte blir fläckar ... Såg ut att bli det men jag håller tummarna för att det inte blir det.

Sitter också och försöker boka west sands phuket (hotell) till martin, han åker till phuket redan imorgon och stannar där två nätter istället, men jag ska boka tre nätter för han vill inte checka ut så tidigt från hotellet på torsdagen. Men har hittat ett skit bra erbjudande, bokar en svit och då ingår en gratis natt så han betalar bara för två :-) Toppen ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback