Hungrig......

Men huuuur kan jag vara hungrig? Detta är inte okej! Bäst jag går och lägger mig innan jag proppar i mig massa onödigt (vilket jag typ redan gjort haha). Tog casein nu på kvällen eftersom jag var på gymmet idag :-) Nej, nu ska jag kolla på en film innan jag somnar! Imorgon är det torsdag vilket innebär att det är en dag kvar tills min älskling kommer hem, ja räknat från imorgon då. Hans plan lyfter 23:59 thailändsk tid så vi kan räkna svensk tid och då går planet ca 18.00 då imorgon kväll sedan landar han 13.00 i sverige på fredag. Åååååhh!!! Börjar pirra i magen, en sådan härlig känsla. Kan knappt fatta att det är sant att han kommer hem nu. Och ja, tiden HAR gått fort... Men, han kom ju hem tidigare också.

Kärleken övervinner allt. Det är så.


Förra sommaren i Cypern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback