För i helvete lars-olof

Det är varmare idag, det märkte jag direkt när jag gick ut, speciellt när jag hade gått en halvtimme och det hade börjat ljusna! Nu är det ca 3 grader, och som jag sa.. Det märktes. Blev riktigt svettig idag och kände hur det bara rann, men det var skönt! Hade velat förbättrat tiden på mellansträckan idag men Prisma var lite jobbig på vägen så den blev istället lite sämre, men hey, what's the different..

Nu har jag precis ätit grötfrukost och en macka med kalkon. Har även stekt på kyckling, gjorde en liten marinad så de skulle smaka mer än bara kyckling! :-)

Nu ska jag snart dra till jobbet men först ska jag göra mig i ordning så klart. Inget gym för mig ikväll, har aktiv vila idag.


 

Så här såg jag ut på ryggen när jag kom hem:


Dålig bild, men lite ser man va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback