Dålig uppdatering ett tag framöver

Varje framsida har sin baksida, och just nu är ingen bra tid för mig. Jag har varit vid solen och nu har det vänt, nu ligger jag nere i någon källare och krälar. Det måste jag acceptera, det finns starka skäl till varför och nu behöver jag bara ta det lugnt, låta det vara så här. Det kommer bli bättre det vet jag, men just nu behöver jag bara ta det lugnt. Inga krav, ingenting. Därför har jag sjukskrivit mig från jobbet och från gymmet. Kommer vara hemma imorgon också, jag hoppas jag orkar jobba måndag + tisdag + torsdag sen är jag ju ledig ett tag för älskling kommer hem (det här har ingenting med honom att göra btw) och då ska vi bara vara med varandra och ta igen tid. Men vi få se, jag kommer lyssna på kroppen, det är då det blir bättre.

Vi hörs fram över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback