Dagen är kommen

Idag kommer min älskling hem!!! Det är en konstig tanke och ändå har det bara gått nästan 1 månad sen vi sågs sist.. Det känns som evigheter sen. Måste bara påpeka vädret, SJÄLVKLART blir det fuckat väder just nu när han kommer hem. Kunde det typ inte vara strålande sol och en hääärlig vinterdag? Nejnej då ska det snöa som bara den, all snö som smälte är nu åter på plats. SUCK... Jaja i april så börjar det bli vår kanske...

Igår städade jag hela lägenheten, det blev himlans fint! Så nu har vi helt plötsligt en rymligare hall, ett städat badrum, ett fräscht kök och odammigt vardagsrum! Och så mitt rum så klart :-) Mamma fick städa sitt rum själv, höhö

Meningen idag var ju att jag skulle åka med Prisma till årsta havsbad där älskling bor och lämna henne där för att sen åka med hans föräldrar till arlanda. Men eftersom kollektivtrafiken är åt helvete så blir det ändrade planer. Mami får vara Prisma vakt så åker jag med Roger till årsta havsbad och hämtar Carina och sedan rullar det vidare mot arlanda.. Skulle ju iof kunna ta med mig henne då, ska fundera på saken. Kan vara skönt att slippa henne en dag, bara umgås med älskling och slippa tänka på något annat :-)

Jag hoppas för guds skull att planet går bra att landa och att inget otäckt händer eller att det blir förseningar!!!

Nej nu ska jag och min pirriga kropp typ chilla lite innan Roger kommer om ca 1½ timme..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback