Benpasset

Mitt benpass idag 9/2-11

Benböj i smith maskin (osäker på vikt, tror stången väger 0 kg)
2 uppvärmningsset 1 set 0 kg, 2 set 20 kg
2 x 10 (40 kg)


Benpress
1 uppvärmningsset (60 kg)
1 x 10 (80 kg)
1 x 8 (100 kg)


Utfall med hantlar
3 x 10 (på varje ben) 8 kg
Bicepscurl mellan seten


Stående Lårcurl
2 x 10 30 kg


Vadpress
2 x så många tills det bränner i vaderna 35 kg


Efter ett sådant här pass är jag oftast ganska färdig i benen, MEN jag vet att jag skulle kunna ta i mer om det skulle behövas. Jag planerar på att byta ut stående lårcurl (vet inte ens om den heter det) till liggande lårcurl samt lägga till ett set på vadpressen och möjligtvis köra lite mer baksida lår.



Och Jullan, glöm inte cardion för att maximera förbränningen!!! VIKTIGT! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback