Dagen idag då

Började dagen med att äta frukost, älskar frukost! Sen duschade jag håret för det var sååå äckligt. Åkte sedan till gymmet där jag skulle möta lillebror men även pappa och Eva var där. De körde typ bröst och lite annat men jag körde ben. Lägger upp exakt hur jag kör ben IDAG (för att dokumentera så jag kan se hur jag utvecklar mig) i ett nytt inlägg. Körde även mage idag vilket jag aldrig gör, varför inte tänker jag då? Ska göra lite magövningar innan sängen kallar ikväll också. Är mycket nöjd med dagens pass, jag pressade mig ganska mycket i benövningarna. Minus idag är att jag inte körde någon cardio efter träningen vilket jag måste om jag vill att det ska gå snabbare att bli av med några fettprocent :-) Så det ska jag bli bättre på. Ska kolla runt lite på olika cardio varianter så ska jag skriva upp de som jag kommer att köra i ett senare inlägg.

Efter gymmet solade jag 27 minuter, vad skönt det var! Så nu är jag lite rosig om kinder och näsa ;-) Fått en del färg, love it! Får se om jag solar imorgon också... Sen när jag kom hem åt jag filmjölk med start + kellogs K. När jag är sugen på något är det filmjölk med start (och ibland kellogs k) jag äter, det är så gott! Som mitt godis haha. Sen somnade jag i tre timmar, helt slut och nu har jag precis ätit lite rester, det blev spagetti med nån röra.
Sen fick jag ett sug efter stekta majs så jag kirrade det. Massa smör, majs + chiliflakes. MUUUUMMSS!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback