Bajs dag

Idag har inte varit någon särskilt bra dag, men det är ju så och det är tur att jag är hemma då så jag kan sova. Jag har bara mått piss och inte riktigt kunnat hantera det så jag har sovit i princip hela eftermiddagen och bara tittat på film. Var ute på PW imorse dock bara 40 minuter och sen ute med Prisma lite och skulle lägga spår men det sket sig, men jag tar nya tag när jag har krafterna till det. Min lilla snutta så duktig hon är.

Har haft lite tid med familjen och vi satt och pratade ända tills halv tio ca och nu har jag pratat lite mer med mami också så dagen avslutas i alla fall relativt bra :-) Skulle egentligen gått på core idag men avbokade det. Jag orkade inte helt enkelt inte, kände mig inte alls sugen på att åka till gymmet.

Men imorgon är det nya tag och då är det bara två små dagar kvar tills älskling kommer hem från Phuket :-) Han kom till fastlandet idag och till lyxhotelles west sands phuket och när han ringde mig så var han helt euforisk, han bara skrattade och tyckte nästan det var löjligt lyxigt. Han har jacuzzi, två handfat, dusch, en enorm spegel, en fet balkong med fin utsikt och stooora glaspartier (om jag förstod rätt), två TV en på 52 tum respektive 40 tum, kök med alla tänkbara tillbehör, en ENORM säng med enorma dunkuddar, duntäcke, extremt sköna morgonrockar, osv osv osv. Bara rummet är ju på 40 kvadrat och resten av hotellet är väldigt stort och har extremt fina fasciliteter (stavning?) tur att han blev nöjd! Han sa att det var coolt. Haha.. Juste när han kom till hotellet var det en som öppnade bildörren, en som tog bagaget, en som serverade honom drinkar och varma handdukar i lobbyn, han blev även KÖRD till hotellrummet som låg ca 100 meter bort. Ja ja han förtjänar verkligen lyx nu sista dagarna. Önskar dock att jag vore där ;-) Men när vi åker till thailand nästa vinter kommer vi säkerligen stanna på ett lyxhotell några dagar innan man åker ut till öarna och efter :-)

Nu ska jag sussa, Prisma ligger å snarkar. Fick tejpa hennes högeröra för det är på vift hela tiden så har tejp i några dagar så det får chans att lägga sig rätt. Nä men vi hörs imorgon! Gym på morgonen med lillebror står på schemat.


Vattenlandet på hotellet


En av poolerna med utsikt över havet


Något rum, vet ej om martins rum ser ut så, jag bokade ett deluxe rum som är ett
av de lyxigare rummen, finns deluxe och svit sen har de ju familjerum osv. Dock
har han lovat att ta bilder på hela rummet så jag ska visa exakt hur det såg ut sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback