Nu är det nära!

På måndag åker jag och Martin till Cypern i tre veckor. Aldrig varit utomlands så länge, så vi får se hur det blir. Vem vet, vi kanske längtar hem när det har gått två veckor? Borta bra men hemma bäst, så är det ju.

Vi har varit och växlat pengar och sammanlagt tar vi med oss nästan 25.000 kr att spendera på två personer på tre veckor. Det låter ju verkligen helt fullkomligt sjukt!! Haha... Men vi får se det blir en erfarenhet i alla fall, antingen så har vi med oss för mycket pengar eller helt lagom det bror ju på lite hur man vill leva och så. Det kommer gå galant i vilket fall som helst, vilket är skönt. För om vi skulle ha med oss för lite pengar vet jag inte vad vi är för slags penga-slösare haha... Det blir nog lite shopping och utflykter också och inte bara mat. Det ska bli grymt!!

Så denna dagen kommer att spenderas på att tvätta alla kläder, städa rummet. packa väskan. Imorgon ska jag gå igenom så jag verkligen har allt nedpackat samt skriva ut biljetterna och kolla upp om man kan checka in innan via internet men det är lite osäkert eftersom det är charter. Håller tummarna för det iaf... Då slipper man ju köerna på flygplatsen!

Imorgon har jag även lovat att komma på min fina vän Fannys show! Så det ska bli kul att se henne, har aldrig gjort det förut. På scen alltså. Jaja nu jag ska nog slumra ett par timmar, är så himla trött.. Jag uppdaterar nog senare.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback