Hej mina vänner

Har suttit hela förmiddagen med plugg. Nu har jag ingenting kvar i skolan! Najs! Verkligen sista minuten, men så länge jag gör alla rester så spelar det ju ingen roll. Wiiieee nu är jag glad!
Jag har även suttit och försökt komma underfund med vart f*n alla mina räkningar är. Men jag tror att jag kommer få två av dom som jag undrar över i slutet av juni istället och det var ju verkligen lägligt med tanke på att jag åker till Cypern på måndag. Funderar på om jag ska växla in typ 2/3 här och ta ut resten om jag behöver på banken där... Fast jag tror att jag kommer växla allting, men jag vet inte. Svååårt. Jaja det får bli som det blir helt enkelt!

Nu ska jag göra någonting annat. Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Melina - 19 årig nagelteknolog

Verkligen dags för påfyllning av naglarna ser jag! ;) Hihi Ses imorgon gumman <3

2010-05-27 @ 17:11:34
URL: http://meliinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback