Hallelåja

Gud vad jag har uppdaterad dåligt den senaste tiden. Det måste det bli ändring på! Eller vad tycker ni? Hehe

Jag har precis gått upp, tagit min äppelcider-vinäger shot (självklart utblandad med vatten) och ätit en tallrik med fil med kanel. Varför jag tar äppelcidervinäger är för att det sägs att det höjer metabolismen alltså att man får en bättre ämnesomsättning typ. Men som sagt det finns ingenting som är styrkt och bevisat genom forskning så det kan ju vara så att det inte fungerar också.

Jag ska nu klä på mig, kleta på lite smink och sedan ska jag och mamma fara till Sickla och köpa resväskor och kanske lite annat smått och gott. Efter det ska jag till gymmet! Så jag uppdaterar mer när jag kommer hem helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback