God morgon

God morgon folket! Mår ni bra? Jag har en ganska bra dag hittills. Igår var jag Emelie, Sara, Tessa, Mikaela, Veronica och förlåååååt men jag kommer inte ihåg vad den sista tjejen hette haha, vi var i alla fall på fridays och myste lite sen drog vi vidare till anchor eller hur det stavas. Jag var där bara en kort stund, var trött otaggad och så ville jag inte missa sista tunnelbanan. Kom hem vid halv ett ca..

Nu ska jag bege mig till pappa och lasta av grejer upp till den nya lägenheten, som jag för övrigt inte ens har sett. Ska bli kul att se den. Efter det ska jag träna, vet inte om det blir på gymmet eller om det blir en powerwalk kombinerat med utfall. Har ej bestämt mig ännu... Sen behöver jag städa detta rum! Jisses, jag vill få ordning här.. Kul att jag har en SPIS här inne, haha... Jaja

Nu ska jag surfa vidare på träningsbloggar och lyssna på Bullet for my valentine!


Kommentarer
Postat av: Josefinis

Du är sååååååå snyyyyggggg!!! ;) <3

2010-05-09 @ 21:39:21
Postat av: Julia

hahaha ;) påminner lite om en isåfall snygg köttbulle på bilden... haha

2010-05-10 @ 23:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback