God morgon god morgon åh vilken härlig dag *sjunger*

God morgon på er allihopa! Strålande väder ute idag!

Jag har precis klivit ur en lång dusch, har rakat benen och tvättat mitt hår ordentligt. Så nu ska jag snart äta frukost för sedan framåt tolv, ett så är det dags för brunch med familjen. Det är ju mors dag idag! Kommer förmodligen inte hinna köpa någonting till mamma, men vi får se. Jag får ge henne en kram så länge hehe.

Resväskan är nästan full och  väger 15 kilo. Den ska rymma 20 kilo, men jag fattar inte riktigt hur. Jag har bara packat kläder, skor, ihopvikbara kylväskor, alla skor och ja det var väl det. Jag ska även få plats med lite kläder till samt sminkväska, hårtork, plattång, hårspray, mobil laddare, kamera, kamera laddare, böcker... Hmm ja det var väl allt. Jag tror att jag kommer få plocka ur en del kläder. Får väl köpa där nere om det blir klädesbrist haha.



Kylväskorna är dom blåa blommiga och jag ska försöka vika ihop dom bättre så mer kan få plats under nätet på ovansidan av resväskan. I seven eleven kassen har jag alla sandaler. Skippar nog heelsen, dels för att de tar onödig plats och för att jag inte ska partaja. Dock skulle det vara snyggt med ett par wedges men det finns säkert där nere också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback