Toooookiiiigt

Vilken helg det har varit! Helt jätte bra :)
I fredags så skulle jag följt med Josefine när hon skjutsade Tobbe och några av hans vänner till färjan, dom skulle på kryssning, men pga situationen med dom flesta båtarna då så var den väldigt försenad så det blev ingen kryssning för dom... Så vi satt hemma istället och busade lite, sen åkte jag och Josefine till Emelie där vi var ett litet tjejgäng, vi snackade om allt och inget och drack kaffe å käka godis. Sen åkte vi hemåt och jag försökte förgäves sova runt kl halv tre, men det gick inte för två av tobbes kompisar sov i soffan och dom snarkade som ALDRIG förr. Det var helt sjukt, haha! Så jag somnade väl runt halv sju... Vaknade tio och kunde typ inte somna om. Jag och Josefine gjorde ärenden hela dagen kändes det som och sen åkte vi hem till finis kompis Sara som fyllde 20 år och firade henne, sedan vidare till Ollan. Det var najs där och det blev drag efter tolv tiden och det var jätte bra musik emellanåt... Kul gäng var vi också!! Jätte roligt att träffa lite nya människor... Jag behöver verkligen det :)

Just nu så kom jag precis hem från Paus där jag och Josefine käkade lunch/frukost... Hon drog till stallet och jag hem :) Är så sjukt kluven och allt är jätte jobbigt just nu. Slits mellan det ena och det andra och jag får bara ångest. Ska försöka göra något produktivt så länge, försöka släppa tankarna lite. I och för sig så är det väl kanske ganska bra om jag kan komma fram till någonting också men vi får se hur det blir...

Livet är allt bra tufft ibland... Det är väl upp till mig hur det ska bli, hur jag ska må men det är så himla svårt.
Oavsett vad det blir så kommer jag att klara det för jag har världens bästa vänner och familj runt omkring mig.
Och jag gör bäst i att lyssna på vad ni säger, för jag vet att ni säger det som är det bästa för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback